tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Cukiernica porcelanowa PLUS
Cukiernica z kolekcji PLUS - wykonanej z najwyższej jakości porcelany w pięknym, śnieżnym odcieniu bieli. Elementy kolekcji zostały ręcznie uformowane. Linia naczyń ma zdecydowanie nowatorski charakter. Czajnik wyposażony jest w stalowy uchwyt, naczynia mają opływowe kształty i bardzo wygodne, szerokie uchwyty. Linia PLUS jest funkcjonalna, wiele naczyń ma podwójne zastosowanie. Bulionówka może pełnić funkcję salaterki, cukiernica może pełnić rolę miseczki np. na dip. Spodek od filiżanki do herbaty pasuje również pod kubek. Kolekcja PLUS dostępna jest na sztuki, dzięki czemu jej poszczególne elementy można dowolnie łączyć i kompletować. Naczynia z kolekcji PLUS można bezpiecznie myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej
Potrzebujesz nowoczesnego zestawu naczyń o neutralnym, prostym wzornictwie? Cenisz elegancję śnieżnobiałej porcelany? Jeśli tak, to kolekcja PLUS jest dla Ciebie idealna.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.