tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Zestaw talerzy porcelanowych dla 6 osób - COMO Platin
Talerze z kolekcji Como Platin to połączenie elegancji i najwyższej jakości. Kolekcja Como Platin wykonana jest z delikatnej porcelany kostnej w ciepłym odcieniu bieli, o pięknym połysku. Como Platin jest doskonałą propozycją dla osób ceniących wysublimowane formy. Wyjątkowość tej linii to zasługa detali, takich, jak wyprofilowane brzegi kwadratowych talerzy i spodków oraz kanciaste uchwyty o nietypowych kształtach. Szyku dodają naczyniom ręcznie wykonane, platynowe zdobienia. Dzięki nim kolekcja będzie zachwycająco prezentowała się na stołach w różnych aranżacjach. Zestaw talerzy Como Platin będzie prawdziwą ozdobą stołu.
Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).
Skład zestawu talerzy dla 6 osób:
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.