tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Bieżnik na stół ze srebrnymi paskami 40 x 180 cm - EDITT
Bieżnik na stół lub ławę, w ciepłym odcieniu bieli. Zróżnicowane formy splotu tkaniny i srebrne paski tworzą na bieżniku delikatny wzór kraty. Bieżnik uszyty jest z poliestru, dzięki czemu jest bardzo praktyczny i długo zachowa swój wygląd. Można go prać w pralkach automatycznych, w temperaturze 40°C i prasować. Materiał ma naturalny wygląd przypominający bawełnę. Elegancki bieżnik dopasowany do obrusu lub leżący bezpośrednio na stole, będzie doskonałą ozdobą i ochroną przed zarysowaniem lub poplamieniem mebla. Bieżniki ułożone w poprzek stołu świetnie sprawdzają się podczas posiłków, pełniąc funkcję podkładek pod talerze. Bieżniki na stół z kolekcji EDITT wspaniale wyglądają we wnętrzach urządzonych zarówno w klasycznym, jak i nowoczesnym stylu.
Bieżnik zapakowany jest w torebkę zamykaną na zamek błyskawiczny.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.