tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Łyżka cedzakowa GRIGO
Szumówka to bez wątpienia wielofunkcyjne narzędzie, przydatne każdemu kucharzowi. Za jej pomocą szybko i łatwo można nałożyć odcedzone z wody i tłuszczu potrawy na talerz. Szumówka jest lekka i uniwersalna, idealnie sprawdzi się do nakładania pierogów czy frytek. Ponadto świetnie sprawdza się do zbierania piany i zanieczyszczeń wytwarzających się podczas gotowania rosołu czy innych zup. Łyżka cedzakowa idealnie sprawdzi się także do odcedzania i wyławiania makaronu, ziemniaków bądź warzyw z gotującej się wody. Szumówka jest odporna na wysokie temperatury i uszkodzenia mechaniczne, dzięki czemu posłuży nam przez długi czas.
Artykuł wykonano z nylonu, który jest odporny na wysoką temperaturę oraz uszkodzenia mechaniczne. Akcesoria GRIGO nie nasiąkają tłuszczem, wodą, nie pochłaniają zapachów. Świetnie sprawdzą się w kontakcie na naczyniami pokrytymi warstwą teflonu.
Praktyczny otwór przy uchwycie, umożliwia szybkie i wygodne odwieszenie artykułu na haczyku. Część uchwytu imituje drewno, dodając akcesoriom elegancji. Doskonale sprawdzą się w klasycznych kuchniach.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.