tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Zestaw sztućców platerowanych: łopatka i nóż do ciasta CASANDRA z torebką prezentową (TB027)
Poszukujesz pomysłu na wyjątkowy prezent lub upominek dla bliskiej Ci osoby? Zestaw sztućców do serwowania ciasta CASANDRA, zapakowanych w elegancką torbę prezentową będzie doskonałą propozycją.
Casandra to kolekcja posrebrzanych sztućców serwingowych z uchwytami ze szkła kryształowego. Łopatka i nóż do tortu są niezwykle eleganckie i efektowne, szkło pięknie błyszczy. Warstwa srebra pokryta jest specjalną warstwą ochronną, która zabezpiecza platerowaną część przed śniedzeniem.
Sztućce CASANDRA pakowane są pojedynczo w eleganckie, srebrne pudełka. Do każdego opakowania dołączona jest instrukcja użytkowania.
Skład zestawu prezentowego:
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.