tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Zestaw sztućców platerowanych: łopatka i nóż do ciasta CASANDRA z torebką prezentową (TB027)
Poszukujesz pomysłu na wyjątkowy prezent lub upominek dla bliskiej Ci osoby? Zestaw sztućców do serwowania ciasta CASANDRA, zapakowanych w elegancką torbę prezentową będzie doskonałą propozycją.
Casandra to kolekcja posrebrzanych sztućców serwingowych z uchwytami ze szkła kryształowego. Łopatka i nóż do tortu są niezwykle eleganckie i efektowne, szkło pięknie błyszczy. Warstwa srebra pokryta jest specjalną warstwą ochronną, która zabezpiecza platerowaną część przed śniedzeniem.
Sztućce CASANDRA pakowane są pojedynczo w eleganckie, srebrne pudełka. Do każdego opakowania dołączona jest instrukcja użytkowania.
Skład zestawu prezentowego:
Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.