tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Waza porcelanowa z podstawką / Salaterka - INFINITY
Waza do zupy z kolekcji Infinity to wyjątkowa kolekcja śnieżnobiałej, eleganckiej porcelany utrzymana w nowoczesnej stylistyce. Waza i pozostałe elementy zastawy dekorowane są wąskim paskami platyny, które dodają zastawie lekkości i podkreślają jej charakter. Kolekcja prosta w formie, w której naczynia mają zaokrąglone kształty oraz lekko wygięte skrzydła talerzy, półmisków i spodków. Waza i cała kolekcja Infinity to doskonała propozycja dla osób ceniących zarówno prostotę jak i elegancję. Infinity sprawdzi się jako zastawa na wyjątkowe okazje, podkreślając ich uroczysty charakter. Waza w kolekcji Infinity została zaprojektowana z myślą o wielu możliwościach zastosowania. Może służyć jako waza lub dwie oddzielne salaterki.
Waza do zupy i pozostałe elementy mogą być bezpiecznie myte w zmywarce.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.