tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Garnek czerwony niski 24 cm HOTSTONE
HOTSTONE to kolekcja naczyń spełniająca wysokie wymagania co do standardów dotyczących przygotowywania zdrowych i beztłuszczowych posiłków. Ich dodatkową zaletą jest ciekawa kolorystyka w gorących odcieniach czerwieni i oranżu. Naczynia wykonane są z tłoczonego aluminium, a wewnątrz pokryte 4 warstwową powłoką nieprzywierającą PFLUON, nadającą naczyniom ciekawy wygląd imitujący kamień. Patelnie i garnki przeznaczone są do każdego rodzaju kuchenek, również indukcyjnych. Garnek na zewnątrz w kolorze czerwonym, cieniowany, wewnątrz grafitowy - nieprzywierająca powłoka PFLUON imitująca kamień, czerwone uchwyty. Ergonomiczne uchwyty soft touch gwarantują komfort i bezpieczeństwo użytkowania.
Nieprzywierająca zapewnia większą odporność i umożliwia smażenie bez dodatków olejów i tłuszczów, dla zapewnienia zdrowej i lekkiej kuchni.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.