tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Filiżanka porcelanowa 200 ml ze spodkiem UNICO 11
Elegancka klasyczna filiżanka z geometrycznym uchem.
Filiżanka wykonana jest z białej porcelany kostnej. Na obrzeżu znajduje się platynowy akcent- linia dodająca elegancji.
Smukły kształt naczynia dodaje lekkości. Porcelana jest lekka i cienka, zachwyca delikatnością. Naczynie jest formowane i malowane ręcznie. Obrzeże i trójkątny uchwyt dekorowany jest platyną, podkreślając klasyczny i luksusowy charakter filiżanki i spodka.
Parametry:
- filiżanka: 200 ml (mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia) , średnica 9 cm, wysokość 7 cm, waga 135g.
- spodek: 15,5 cm
- mycie ręczne
- obniżka o 50% z powodu lekkiego przetarcia platyny na spodku
- talerz ze zdjęć jest jedynie aranżacją
Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.