tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Porcelanowa cukiernica dekorowana ręcznie - WALENCJA Ivory
Cukiernica z porcelany w odcieniu kości słoniowej, zdobiona ażurem i roślinnym wzorem. Cukiernicę i pozostałe elementy kolekcji WALENCJA Ivory charakteryzuje rozpoznawalny fason Villa Italia, znany z kolekcji LEDA Ivory, czy CLARA Gold Ivory.
Walencję wyróżnia delikatny roślinny wzór w formie kwiatów, liści i drobnych owoców, w jasnych, optymistycznych kolorach. Lekkości i uroku dodaje kolekcji ręcznie malowana złota linia na obrzeżach i misterne, ażurowe wykończenie niektórych jej elementów, jak: talerzyki, dzbanek, cukiernica i mlecznik. Naczynia z kolekcji Walencja Ivory nadadzą wyjątkowy charakter spotkaniom przy herbacie.
Niezwykle dekoracyjna cukiernica porcelanowa z uroczym wzorem jest ciekawą propozycją na nietuzinkowy prezent.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.