NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA w 24H NATYCHMIASTOWA
WYSYŁKA w 24H

GWARANCJA BEZPIECZNEGO PAKOWANIA GWARANCJA
BEZPIECZNEGO
PAKOWANIA

DARMOWA DOSTAWA OD 180 zł DARMOWA DOSTAWA
OD 180 zł

tel: 880 954 260 tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30

Zestaw Kubek RIVET z reniferem w pudełku prezentowym

  • ZP093
  • Producent: Villa Italia
  • Dostępność: Jest Jest
  • Pozostało 5 szt.
  • Czas realizacji: 24h
  • Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 77,33 zł
  • 103,10 zł 77,33 zł
  • szt.
  • Ergo International Sp. z o.o. Opinie z ekomi-pl.com
  • Darmowa wysyłka od 180 zł
  • Masz 14 dni na ewentualny zwrot
  • Zamów przez telefon 880 954 260.

Wybierz opakowanie prezentowe

Kartka Christmas personalizowana z kopertą 15X15 cm
Kartka Christmas personalizowana z kopertą 15X15 cm
+ 6,90 zł
Szczegóły

Kubek:

  • pojemność: 280 ml (mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia)
  • materiał: porcelana
  • kolor: mleczna biel
  • ręcznie formowany
  • malowany złotem na obrzeżu i uchu
  • wymiary: wysokość 9,5 cm, średnica górna 8,5 cm, podstawa 5 cm

Renifer:

  • materiał: szkło
  • kolor: przezroczysty
  • wymiary: wysokość 8,5 cm, długość 8,5 cm, szerokość 2,7 cm
  • dekorowany złotem

Pudełko prezentowe: 21 cm x 21 cm x 10 cm

Opis

Świąteczny zestaw prezentowy: kubek porcelanowy z reniferem w pudełku ozdobnym (TB052)

Zestaw prezentowy zawierający elegancki kubek porcelanowy i szklaną zawieszkę świąteczną zdobioną złotem. Kubek Rivet wykonany jest z porcelany kostnej, w ciepłym odcieniu bieli. Jest formowany i malowany ręcznie złotą linią na obrzeżu i uchu. Uroczy kubek posiada delikatnie falowane obrzeże, zdobione maleńkim ornamentem. Kubeczek zaopatrzony jest w fantazyjne uszko. Kubek Rivet sprawi, że rozgrzewająca herbata świąteczna będzie smakowała w nim jeszcze lepiej.

Ozdoba świąteczna przedstawiająca renifera wykonana jest w całości ze szkła. Niektóre drobne detale są malowane ręcznie złotem. Do ażurowego tułowia renifera na biegunach przymocowany jest złoty sznurek. Szklana figurka może więc służyć zarówno jako zawieszka na choinkę, jak i ozdoba stojąca na stole lub półce.

Świątecznego charakteru dodaje zestawowi specjalne opakowanie ozdobne w żywych kolorach, z zimową scenką.

  • pojemność kubka 280 ml (mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia)
  • porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).

Bezpieczne pakowanie i transport

Zamawiając produkty Villa Italia możesz mieć pewność, że dołożymy wszelkich starań, aby dotarły do Ciebie w nienaruszonym stanie. Przed wysyłką dokładnie sprawdzamy każdy produkt, by upewnić się, że otrzymasz przedmioty wysokiej jakości.
Dobrze zabezpieczone produkty

W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.

Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.

Reklamacje

Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.

Prosimy o zgłoszenie reklamacji  w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.