tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Serwis kawowy dla 6 osób porcelanowy - INFINITY
Serwis kawowy z kolekcji Infinity to śnieżnobiała, elegancka zastawa o nowoczesnej stylistyce. Zaprojektowana z dbałością o detale i wykonana z wysokiej klasy porcelany twardej. Kolekcja charakteryzuje się łagodną, zaokrągloną linią naczyń. Na uwagę zasługuje dzbanek do herbaty ze stalowym uchwytem. Wszystkie elementy serwisu do herbaty Infinity ozdobione są platynowymi paskami, co dodaje mu lekkości i szykownego blasku. Obrzeża naczyń pomalowano ręcznie platyną.
Serwis do herbaty / kawy i cała kolekcja Infinity to doskonała propozycja dla osób ceniących sobie zarówno prostotę jak i elegancję. Zestaw na 6 osób Infinity sprawdzi się jako zastawa na wyjątkowe okazje, podkreślając ich uroczysty charakter.
Serwis do herbaty dla 6 osób zawiera:
Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji.
Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.