NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA w 24H NATYCHMIASTOWA
WYSYŁKA w 24H

GWARANCJA BEZPIECZNEGO PAKOWANIA GWARANCJA
BEZPIECZNEGO
PAKOWANIA

DARMOWA DOSTAWA OD 180 zł DARMOWA DOSTAWA
OD 180 zł

tel: 880 954 260 tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30

Serwis kawowy porcelanowy na 6 osób GAJA Black & White II

Szczegóły
  • materiał: porcelana
  • kolor: biały, czarny, złoty
  • wykończenie: matowe, błyszczące, złoto
  • dzbanek z podgrzewaczem
  • ilość elementów: 23
  • dla 6 osób
  • do zmywarki
  • do kuchenki mikrofalowej
Opis

Serwis kawowy czarno-biały na 6 osób - GAJA Black & White II

Serwis kawowy porcelanowy z kolekcji GAJA to połączenie ciekawego wzornictwa z funkcjonalnością. Naczynia z tej linii mają proste, cylindryczne formy i zdobi je geometryczny wzór. Wytwornego charakteru filiżankom dodają ręcznie malowane złotem uszka. Na szczególną uwagę w kolekcji GAJA zasługuje dzbanek z podgrzewaczem i bambusowym uchwytem

Serwis porcelanowy GAJA Black & White II jest doskonały na wykwintne okazje i spotkania przy kawie i herbacie. Naczynia mają zróżnicowane wykończenie. Białe elementy pokryte są błyszczącym szkliwem, a czarne wykończone są matowo. Dzięki temu podczas spotkań przy deserze możesz skorzystać z pomysłów, by w białych naczyniach podać herbatę, a w czarnych kawę, lub stworzyć czarno-biały zestaw filiżanek poprzez zamianę spodków. Oryginalny design i funkcjonalność zastawy GAJA zadowoli nawet najbardziej wymagających.

Naczynia GAJA, dzięki zastosowaniu specjalnej technologii, są odpowiednie do zmywarki, kuchenki mikrofalowej, a nawet piekarnika. Praktyczny dzbanek z podgrzewaczem pozwala cieszyć się długo gorącym naparem. Podgrzewacz posiada korkowe zabezpieczenie. Kolekcja GAJA obejmuje naczynia w kolorze białym i czarnym, które dostępne również są na sztuki. Możesz więc skompletować własny zestaw GAJA, dostosowany do swoich potrzeb.


Skład serwisu do kawy lub herbaty dla 6 osób:

  • 3 filiżanki czarne (170 ml pojemność mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia) ze spodkami GAJA Black
  • 3 filiżanki białe (170 ml pojemność mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia) ze spodkami GAJA
  • 1 dzbanek biały (500 ml pojemność mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia) GAJA
  • 1 podgrzewacz na tea-light biały GAJA
  • 6 talerzyków deserowych białych 20x20 cm GAJA
  • 1 cukiernica czarna GAJA Black
  • 1 mlecznik biały GAJA
  • 1 talerz do ciasta czarny (dł.30 cm, szer. 16 cm) GAJA Black

Dzbanek z podgrzewaczem, ze względu na drewniane i korkowe detale nie są odpowiednie do zmywarki. Dzbanka z uwagi na metalowe mocowania uchwytu nie należy używać w kuchence mikrofalowej.

Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji.

Bezpieczne pakowanie i transport

Zamawiając produkty Villa Italia możesz mieć pewność, że dołożymy wszelkich starań, aby dotarły do Ciebie w nienaruszonym stanie. Przed wysyłką dokładnie sprawdzamy każdy produkt, by upewnić się, że otrzymasz przedmioty wysokiej jakości.
Dobrze zabezpieczone produkty

W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.

Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.

Reklamacje

Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.

Prosimy o zgłoszenie reklamacji  w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.