tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Serwis kawowy czarno-biały na 6 osób - GAJA Black & White II
Serwis kawowy porcelanowy z kolekcji GAJA to połączenie ciekawego wzornictwa z funkcjonalnością. Naczynia z tej linii mają proste, cylindryczne formy i zdobi je geometryczny wzór. Wytwornego charakteru filiżankom dodają ręcznie malowane złotem uszka. Na szczególną uwagę w kolekcji GAJA zasługuje dzbanek z podgrzewaczem i bambusowym uchwytem
Serwis porcelanowy GAJA Black & White II jest doskonały na wykwintne okazje i spotkania przy kawie i herbacie. Naczynia mają zróżnicowane wykończenie. Białe elementy pokryte są błyszczącym szkliwem, a czarne wykończone są matowo. Dzięki temu podczas spotkań przy deserze możesz skorzystać z pomysłów, by w białych naczyniach podać herbatę, a w czarnych kawę, lub stworzyć czarno-biały zestaw filiżanek poprzez zamianę spodków. Oryginalny design i funkcjonalność zastawy GAJA zadowoli nawet najbardziej wymagających.
Naczynia GAJA, dzięki zastosowaniu specjalnej technologii, są odpowiednie do zmywarki, kuchenki mikrofalowej, a nawet piekarnika. Praktyczny dzbanek z podgrzewaczem pozwala cieszyć się długo gorącym naparem. Podgrzewacz posiada korkowe zabezpieczenie. Kolekcja GAJA obejmuje naczynia w kolorze białym i czarnym, które dostępne również są na sztuki. Możesz więc skompletować własny zestaw GAJA, dostosowany do swoich potrzeb.
Skład serwisu do kawy lub herbaty dla 6 osób:
Dzbanek z podgrzewaczem, ze względu na drewniane i korkowe detale nie są odpowiednie do zmywarki. Dzbanka z uwagi na metalowe mocowania uchwytu nie należy używać w kuchence mikrofalowej.
Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.