tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Komplet czerwonych talerzy do deserów na 6 osób, z kolekcji MAK.
Nietuzinkowy zestaw talerzy do ciast i owoców, formowany ze szkła i malowany ręcznie. Swą formą talerze przypominają kwiaty maku. Radosny odcień żywej czerwieni, pośrodku talerzy - kwiatów, tonuje ciemny brąz. Desery w postaci ciasta lub owoców, podane na talerzach - makach wyglądają zachęcająco i przepysznie. Natura dostarcza nam wielu inspiracji, z których korzystamy podczas aranżacji przestrzeni wokół nas. Kolekcja naczyń deserowych MAK szczególnie wspaniale prezentuje się w towarzystwie ogrodowej zieleni, czy bukietu polnych kwiatów. Efektowne czerwone talerze deserowe będą pasowały do niemal każdej zastawy stołowej.
Zestaw talerzy MAK to świetny pomysł na oryginalny prezent.
Zalecane mycie ręczne.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.