tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Salaterka szklana 25 cm ROBUSTA czerwona
Elegancka, czerwona salaterka malowana ręcznie. Zdobi ją strukturalny wzór, tworzący efekt trójwymiarowości. Miska malowana jest od spodu. Wewnątrz ma gładką, szklaną powierzchnię, dzięki czemu jest odpowiednia do produktów spożywczych i łatwo ją myć. Spodnia strona naczynia wykończona jest stonowanym odcieniem metalicznego beżu. W środku miska ma piękny, czerwony kolor z widocznym wzorem, podkreślonym metaliczną farbą. Barwy są doskonale dobrane i pięknie ze sobą harmonizują. Naczynie jest półprzeźroczyste. Doskonale komponuje się na stole zarówno z białą zastawą bez dekoracji, jak i wśród naczyń ze złotymi lub platynowymi elementami.
Salaterka Robusta sprawdzi się jako naczynie na słodycze, owoce, sałatki i inne przekąski. Efektownie prezentuje się na stole i może być przyciągającym uwagę elementem dekoracyjnym jadalni lub salonu. Salaterkę polecamy również na prezent.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.