tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Kubek ROSE GARDEN w pudełku prezentowym RED (Art. AZ004+TB043)
Elegancki prezent gotowy do wręczenia. Niezwykle szykowne kubeczki ROSE GARDEN wyróżniają się przepięknym kształtem, misterną ażurową koronką wykonaną ręcznie oraz uroczym różanym wzorem. Szyku dodaje kubkowi ręcznie malowana złota linia na obrzeżach. Kubek wykonany jest z porcelany w jasnym odcieniu kości słoniowej.
Porcelanowy kubek ROSE GARDEN w czerwonym laminowanym pudełku ozdobnym szczególnie zachwyci osoby preferujące klasyczny styl.
Kubek owinięty jest bibułę, a w pudełku zabezpiecza go ozdobny wypełniacz w postaci papierowych wiórków, dzięki czemu prezent jest bezpieczny podczas transportu.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.