tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerz deserowy śniadaniowy Opera Gold / Hatty Gold
Talerz deserowy śniadaniowy z kolekcji Hatty Gold/Opera Gold to śnieżnobiała, elegancka porcelana w nowoczesnym fasonie. Talerze deserowe i pozostałe elementy zastawy dekorowane są na obrzeżach i uchwytach ręcznie malowaną matową, złotą linią. Podkreśla ona wyjątkowy charakter porcelany i dodaje niezwykłej lekkości. Talerze deserowe oraz cała kolekcja Hatty Gold/Opera Gold, prosta w swojej formie, to doskonała, ponadczasowa propozycja, która sprawdzi się w klasycznych aranżacjach i podkreśli wyjątkowy charakter spotkań przy wspólnym stole.
Talerze deserowe śniadaniowe i cała zastawa Hatty Gold/Opera Gold może być bezpiecznie myta w zmywarce.
Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.