tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Półmisek o długości 30 cm EUNICE
Półmisek do serwowania potraw, wędlin i przekąsek z kolekcji EUNICE. To porcelana typu NBC, dekorowana ręcznie złotem. Kolekcję wyróżniają reliefowe wzory na rantach i ściankach naczyń. Wklęsłe prążki, wypukłe kropki i linie nadają naczyniom niezwykłą fakturę i głębię. Kształty naczyń podkreślają cienkie złote linie na obrzeżach. Strukturalny wzór wraz ze złoceniami i błyszczącym szkliwem tworzy unikalną kompozycję na stole.
Zastawa EUNICE doskonale sprawdzi się w domu, zarówno podczas rodzinnych obiadów, jak i specjalnych okazji. Duży półmisek owalny o długości 30 cm i szerokości 23,5 cm będzie doskonały do podania na stół: mięs, wędlin, kanapek, słodkich wypieków czy owoców.
Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.