tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Filiżanka do herbaty lub kawy 220 ml Renesans
Poszukujesz białej porcelany, bogato zdobionej złotą i platynową dekoracją? Filiżanka do herbaty Renesans jest propozycją dla Ciebie i zachwyci Cię swoją ponadczasową elegancją. Filiżanka do herbaty lub kawy Renesans to kolekcja śnieżnobiałej, eleganckiej porcelany VILLA ITALIA w klasycznym fasonie. Jest dekorowana szerokim paskiem platyny i złota z misternymi roślinnymi ornamentami. Dodatkowo obrzeża, uchwyt i stopka filiżanki zostały wykończone z niezwykła precyzją, ręcznie malowanym złotym paseczkiem. Charakteru i lekkości dodaje jej stopka oraz stylizowane uszko. Filiżanka do herbaty Renesans to doskonała, ponadczasowa propozycja, która sprawdzi się zarówno jako zastawa na wyjątkowe okazje jak i w każdej wolnej chwili, którą chcemy spędzić przy ulubionej filiżance kawy lub herbaty.
Filiżanki można bezpiecznie myć w zmywarce.
Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.