tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Figurka jeż ceramiczny RICCIO silver
Szara figurka dekoracyjna, przedstawiająca jeża, wykonana z malowanej ceramiki. Matowa część figurki przypomina kamień, a błyszcząca pokryta jest metaliczną farbą.
Szara figurka jeża to wyjątkowy element, który doda wnętrzu charakteru i wyrazistości. Jej surowy, minimalistyczny design w połączeniu z eleganckim srebrnym wykończeniem nadaje jej unikalnego uroku. Umieszczona na półce, komodzie czy stoliku kawowym, staje się niezwykłym akcentem, który przyciąga uwagę swoją nietypową formą i wykończeniem. o połączenie tradycyjnej ceramiki z nowoczesnym designem.
Postawa dekoracji zaopatrzona jest w miękkie podkładki, dzięki którym nie uszkodzisz mebli.
Nadaje się na wiele okazji, takich jak rekwizyty do fotografii studyjnej i ozdoby do dekoracji wnętrz.
Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.