tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Serwis do herbaty dla dwojga Centro w pudełku prezentowym (TB044)
Centro to prosta i elegancka zastawa stołowa z białej, ponadczasowej porcelany. Ogromną zaletą kolekcji Centro jest prosty design, dzięki czemu zestaw może pasować zarówno do klasycznych i nowoczesnych wnętrz.
Jeżeli poszukujesz uniwersalnej porcelany, która świetnie sprawdzi się w codziennym użytkowaniu, serwis do herbaty dla dwojga Centro spełni twoje oczekiwania. Porcelanowy serwis do herbaty dla dwojga Centro to propozycja dla osób, które przede wszystkim cenią sobie nowoczesne rozwiązania i wygodę użytkowania. Elementy serwisu do herbaty Centro można bezpiecznie myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
Zestaw do kawy lub herbaty dla 2 osób w ozdobnym pudełku to doskonały, gotowy do wręczenia prezent. Zapakowany jest w eleganckie, laminowane pudełko prezentowe z kokardą. Naczynia wewnątrz pudełka zabezpieczone są bibułą i wypełniaczem ozdobnym w postaci papierowych wiórków.
Do pudełka możemy dołączyć uniwersalną kartkę z życzeniami, widoczną w galerii zdjęć produktu. Warunkiem dołączenia kartki jest wpisanie w uwagach do zamówienia informacji od kogo jest upominek.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.