tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerz do ciasta MERIDA PINK o średnicy 33 cm wykonany ze szkła.
Kolorowy Talerz do ciasta Półmisek MERIDA PINK z letniej kolekcji VILLA ITALIA został wykonany ze szkła dekorowanego ręcznie. Pastelowy odcień różu Talerza MERIDA PINK został złagodzony dodatkiem pięknej, alabastrowej bieli. Jeżeli lubisz otaczać się przedmiotami, których piękny kolor doda twojej przestrzeni dodatkowej energii, podkreśli kobiecy charakter wnętrza, szklany talerz do ciasta MERIDA PINK jest doskonałą propozycją dla Ciebie. Z pewnością będzie ozdobą każdego wnętrza, przepięknie będzie się prezentował na tarasie lub w ogrodzie. To szkło to doskonały pomysł na prezent - pakowany w ładne białe pudełko.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.