tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
TAGLIERE- deska/podstawka - łupek okrągła
Deska/podstawka, wykonana z łupka to propozycja dla osób ceniących prostotę i surowy design. Deska świetnie sprawdzi się jako element codziennej zastawy stołowej a także podczas mniej zobowiązujących spotkań np.: przy grillu.
Surowe, ciemne kamienne podkładki doskonale współgrają zarówno z białą porcelaną Villa Italia o prostych liniach np.: Centro, Plus white jak i kremową ceramiką np.: New York, Crystal Chess, Bliss. Ich oryginalny charakter podkreślony jest przez nieregularną fakturę powierzchni.
Podkładki, talerze nadają się do serwowania przystawek, przekąsek, sushi, wędlin, serów. Można na nich serwować zarówno dania gorące jak i zimne. Naturalny wygląd kamienia można podkreślić dodatkowo polerując go oliwą z oliwek.
Materiał - kamień/łupek
Wymiar podkładki - 20x29 cm
Kolor- ciemny grafit
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.