NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA w 24H
GWARANCJA BEZPIECZNEGO PAKOWANIA
DARMOWA DOSTAWA OD 180 zł
tel: 606 243 133 tel: 602 309 001 pn-pt 9-18
Szkatułka na herbatę TEA 18x10 cm
Herbaciarka to doskonały produkt dla osób ceniących chwile spędzone przy filiżance dobrej herbaty. Szkatułka z przegródkami pozwala przechowywać i segregować różne gatunki herbat, zarówno te w torebkach jak i liściaste. Taki sposób przechowywania pozwala na dłużej zachować aromat herbaty, a szklane wieko daje możliwość wglądu w zawartość herbaciarki bez jej otwierania. Szkatułka sprawdzi się również jako wyposażenie biur, kawiarni. Może okazać się świetnym pomysłem na prezent i służyć także jako pojemnik na drobiazgi.
Dekoracyjna szkatułka na herbatę wykonania jest z malowanego drewna w kolorze białym. Ozdobny akcent to napis TEA wykonany z drewnianych liter przyklejonych do szkatułki. Szklane wieczko. Brzeg wieka drewniany, w kolorze naturalnym. Wnętrze herbaciarki w kolorze białym.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.