NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA w 24H NATYCHMIASTOWA
WYSYŁKA w 24H

GWARANCJA BEZPIECZNEGO PAKOWANIA GWARANCJA
BEZPIECZNEGO
PAKOWANIA

DARMOWA DOSTAWA OD 180 zł DARMOWA DOSTAWA
OD 180 zł

tel: 880 954 260 tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30

Serwis obiadowo kawowy porcelanowy na 12 osób z wazą CHLOE

  • XX2218
  • Producent: Villa Italia
  • Dostępność: Jest Jest
  • Pozostało 5 kpl.
  • Czas realizacji: 24h
  • Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 2 620,00 zł
  • 3 980,00 zł 2 620,00 zł
  • kpl.
  • Ergo International Sp. z o.o. Opinie z ekomi-pl.com
  • Darmowa wysyłka od 180 zł
  • Masz 14 dni na ewentualny zwrot
  • Zamów przez telefon 880 954 260.
Szczegóły
  • materiał: porcelana kostna
  • kolor: biały (mleczna biel)
  • platynowe zdobienia
  • biały, geometryczny wzór
  • ilość elementów w zestawie: 80
  • dla 12 osób
  • z wazą
Opis

PROMOCJA! Serwis obiadowo-kawowy porcelanowy na 12 osób - CHLOE

Zestaw obiadowo-kawowy Chloe wykonany jest z cienkiej i delikatnej porcelany kostnej w mlecznym odcieniu bieli. Naczynia mają klasyczne formy i ciekawe zdobienia. Każdy element serwisu Chloe dekorowany jest drobnym, geometrycznym wzorem w kolorze białym. Wzór podkreślono platynowymi obwódkami. Szerszą z nich zdobi dodatkowo subtelny, szary wzór przypominający cienki sznurek. Cała dekoracja nadaje naczyniom wytworny charakter, dzięki czemu serwis obiadowo-kawowy na 12 osób Chloe będzie wspaniałą oprawą rodzinnych uroczystości, czy innych specjalnych okazji.

Jeśli szukasz klasycznej porcelany z platynową dekoracją, kolekcja Chloe będzie dla Ciebie odpowiednią propozycją. To także doskonały pomysł na prezent, na przykład z okazji jubileuszu.

Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).

Skład zestawu obiadowego dla 12 osób w cenie 2590 zł:

  • 12 talerzy płytkich 26,5 cm
  • 12 talerzy głębokich 22,5 cm, poj. 350 ml
  • 12 talerzyków deserowych 21 cm
  • 2 półmiski owalne - 36 x 24,5 cm
  • 2 salaterki - średnica 23 cm, wys. 6,5 cm
  • waza - pojemność 2,5 litra

Skład serwisu do kawy / herbaty dla 12 osób w cenie 30 zł:

  • 12 filiżanek o pojemności 250 ml ze spodkami (wymiary naczynia: 6,8 cm, średnica 9 cm, podstawa 4,7 cm; średnica spodka 15 cm)
  • 12 talerzyków deserowych 21 cm
  • 1 dzbanek 1,3 litra
  • 1 cukiernica (wysokość 9 cm, poj. 230 ml)
  • 1 mlecznik (wysokość: 9 cm, poj. 300 ml)

Bezpieczne pakowanie i transport

Zamawiając produkty Villa Italia możesz mieć pewność, że dołożymy wszelkich starań, aby dotarły do Ciebie w nienaruszonym stanie. Przed wysyłką dokładnie sprawdzamy każdy produkt, by upewnić się, że otrzymasz przedmioty wysokiej jakości.
Dobrze zabezpieczone produkty

W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.

Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.

Reklamacje

Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.

Prosimy o zgłoszenie reklamacji  w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.