tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Serwis do herbaty lub kawy porcelanowy dla 12 osób BOLERO
Zestaw do kawy lub herbaty BOLERO - to elegancka kolekcja wykonana z cienkiej i delikatnej porcelany o ciepłym, mlecznym odcieniu bieli. Porcelana zachwyca swą klasyczną formą, pełną lekkości i finezji. Wszystkie elementy kolekcji wyróżnia delikatne zdobienie na powierzchni wszystkich naczyń. Platynowa linia na obrzeżu, malowana ręcznie, subtelnie podkreśla jej wyjątkowy charakter.
Filiżanki BOLERO są pojemne, nadają się zarówno do podawania herbaty, jak i kawy. Dzięki delikatnemu zdobieniu można je łączyć na stole z inną białą porcelaną. Nadają się zarówno na eleganckie okazje, jak i do codziennego użytku. Czajnik do kawy lub herbaty jest pojemny, a jednocześnie wygodny w użytkowaniu dzięki swej zgrabnej owalnej formie. Podobnie cukiernica i mlecznik zaprojektowane zostały na bazie owalu, który dodaje naczyniom lekkości i finezji.
Porcelana odpowiednia do zmywarek.
Serwis do herbaty dla 12 osób skład:
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.