tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
PROMOCJA! Serwis obiadowo-kawowy dla 12 osób - APPAL
Serwis obiadowo kawowy Appal to pełna elegancji zastawa wykonana ze szlachetnej ceramiki w śmietankowym odcieniu bieli. Prosty, ponadczasowy styl naczyń sprawia, że Appal jest kolekcją doskonałą na każdą okazję. Charakterystycznym elementem dekoracyjnym tej linii jest delikatny wzór przypominający sznurek oplatający obrzeża naczyń. Proste uchwyty filiżanek, kubków, czajnika i mlecznika zostały dopracowane w najmniejszych detalach i gwarantują dużą wygodę użytkowania.
Serwis obiadowo-kawowy na 12 osób i pozostałe elementy kolekcji Appal sprawdzą się zarówno w codziennym użytkowaniu jak również, przy doborze odpowiednich dodatków, jako nakrycie stołu na wyjątkowe okazje.
Naczynia z kolekcji Appal można bezpiecznie myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
Serwis do kawy i herbaty dla 12 osób w cenie 30 zł zawiera:
Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.