NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA w 24H NATYCHMIASTOWA
WYSYŁKA w 24H

GWARANCJA BEZPIECZNEGO PAKOWANIA GWARANCJA
BEZPIECZNEGO
PAKOWANIA

DARMOWA DOSTAWA OD 180 zł DARMOWA DOSTAWA
OD 180 zł

tel: 880 954 260 tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30

Serwis do herbaty porcelanowy na 6 osób GAJA

Szczegóły
  • materiał - porcelana
  • kolor - biały
  • zdobiony złotem
  • dzbanek z podgrzewaczem
  • ilość elementów: 22
  • dla 6 osób
  • do zmywarki
  • do kuchenki mikrofalowej
Opis

Porcelanowy serwis do kawy lub herbaty GAJA dla 6 osób

Serwis kawowy z kolekcji GAJA - porcelany w mlecznym odcieniu bieli, dekorowanej złotem. Naczynia z tej linii mają proste, cylindryczne formy.  Zdobi je geometryczny, złoty wzór, a ponadto uchwyty filiżanek zostały w całości pomalowane złotem. Na szczególną uwagę zasługuje dzbanek z bambusowym uchwytem i podgrzewaczem. Wszystko to nadaje serwisowi do herbaty Gaja niepowtarzalnego i eleganckiego charakteru.

Talerzyki deserowe kwadratowe o wymiarach 20 x 20 cm sprawdzą się zarówno do ciasta, jak i słonych przekąsek. Praktyczny dzbanek z podgrzewaczem długo utrzymuje ciepło naparu. Podgrzewacz na świeczkę tealight wykonany jest z porcelany i posiada korkowe zabezpieczenie. Dzięki temu odstawienie dzbanka na podgrzewacz jest ciche i bezpieczne. Naczynia GAJA (oprócz dzbanka) można myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.

Serwis porcelanowy GAJA jest doskonały na wykwintne okazje i spotkania przy herbacie. Jego oryginalny design i funkcjonalność zadowoli nawet najbardziej wymagających.


Skład serwisu do kawy lub herbaty dla 6 osób:

  • 6 filiżanek (170 ml pojemność mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia) ze spodkami
  • 6 talerzyków deserowych (20 x 20 cm)
  • dzbanek
  • podgrzewacz na tea-light
  • cukiernica
  • mlecznik

Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji.

Bezpieczne pakowanie i transport

Zamawiając produkty Villa Italia możesz mieć pewność, że dołożymy wszelkich starań, aby dotarły do Ciebie w nienaruszonym stanie. Przed wysyłką dokładnie sprawdzamy każdy produkt, by upewnić się, że otrzymasz przedmioty wysokiej jakości.
Dobrze zabezpieczone produkty

W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.

Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.

Reklamacje

Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.

Prosimy o zgłoszenie reklamacji  w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.