tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Filiżanka do herbaty lub kawy Valentino 200 ml bez spodka
Filiżanka do herbaty z kolekcji Valentino to śnieżnobiała, elegancka porcelana utrzymana w nowoczesnej stylistyce. Filiżanka do herbaty oraz pozostałe elementy zastawy ozdobione są szeroką dekoracją złożoną z cienkich platynowych linii. Dodatkowo obrzeża i uchwyty naczyń zostały wykończone ręcznie malowanym platynowym paseczkiem. O charakterze kolekcji decydują lekko wygięte skrzydła talerzy, półmiska, spodków i proste formy filiżanek,cukiernicy i czajnika. Filiżanki do herbaty i cała kolekcja Valentino to doskonała propozycja dla osób ceniących sobie zarówno prostotę jak i elegancję.
Filiżanki do herbaty lub kawy Valentino i pozostałe elementy mogę być bezpiecznie myte w zmywarce.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.