tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Wśród niezbędnych elementów zastawy stołowej znajdują się specjalne miseczki lub większe filiżanki wyposażone w dwa uszka. Z uwagi na ich docelowe przeznaczenie nazwa odnosi się do sugerowanej zawartości na bazie wywaru rosołowego. Bulionówka porcelanowa 350 ml ze spodkiem RUBENS ma nie tylko praktyczne przeznaczenie, ale wyróżnia się wysoką jakością dopracowania detali. Głównym ozdobnikiem jest bowiem szeroki, matowy pas w beżowym odcieniu. Uzupełniają go subtelne, złote linie, w dodatku malowane ręcznie. Wyraziste brzegi naczynia ułatwiają jego chwyt, co ma duże znaczenie przy gorącym bulionie, szczególnie w przypadku barszczu czerwonego, który zazwyczaj pijemy, a nie spożywamy przy pomocy łyżki. Bulionówka odznacza się też odpornością na zarysowania.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.