tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Łyżka GRIGO
Lekka i poręczna łyżka kuchenna to podstawowe wyposażenie każdej kuchni. Produkt świetnie sprawdza się do mieszania potraw podczas smażenia i gotowania, aby się nie przypaliły. Ponadto dzięki łyżce możemy spróbować przyrządzane danie. Łyżka pozwala także na wygodne nakładanie makaronu, ryżu, mięsa czy innych potraw na talerz. Produkt posiada wygodny uchwyt, dzięki czemu łyżka stabilnie leży w dłoni.
Artykuł wykonano z nylonu, który jest odporny na wysoką temperaturę oraz uszkodzenia mechaniczne. Akcesoria GRIGO nie nasiąkają tłuszczem, wodą, nie pochłaniają zapachów. Świetnie sprawdzą się w kontakcie na naczyniami pokrytymi warstwą teflonu.
Praktyczny otwór przy uchwycie, umożliwia szybkie i wygodne odwieszenie artykułu na haczyku. Część uchwytu imituje drewno, dodając akcesoriom elegancji. Doskonale sprawdzą się w klasycznych kuchniach.
Artykuł można skompletować z innymi z tej serii.
Starannie przygotowujemy też produkty do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z pięciowarstwowej tektury. Większość artykułów posiada oryginalne opakowanie, w którym są chronione folią bąbelkową lub pianką poliuretanową. Każdą paczkę wypełniamy jednak dodatkowo folią lub tekturą. Szczególnie kruche przedmioty są jeszcze zabezpieczane przez styropianowe przekładki. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu. Na koniec zaklejamy paczkę firmową taśmą - dzięki temu masz pewność, że nikt nie naruszył zawartości zamówienia.
Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze “uwaga szkło” czy “góra-dół”, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie przesyłki.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony albo taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół reklamacyjny i prześlij nam kopię. W innych przypadkach wystarczy użyć formularza kontaktowego ze strony sklepu i udokumentować uszkodzenia zdjęciem. Wyślij je mailem lub mms-em na numer 606 243 133. Na zgłoszenie reklamacji z tytułu niezgodności w przesyłce lub uszkodzeń powstałych w transporcie masz dwa dni robocze od momentu otrzymania paczki. Jeśli dostarczony Ci produkt został uszkodzony w czasie dostarczania przesyłki, natychmiast wyślemy Ci nowy egzemplarz.