NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA w 24H NATYCHMIASTOWA
WYSYŁKA w 24H

GWARANCJA BEZPIECZNEGO PAKOWANIA GWARANCJA
BEZPIECZNEGO
PAKOWANIA

DARMOWA DOSTAWA OD 180 zł DARMOWA DOSTAWA
OD 180 zł

tel: 880 954 260 tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30

OKAZJA Serwis obiadowy porcelanowy na 11 osób LINDA

Szczegóły

Linda to kolekcja najwyższej jakości porcelany w ciepłym kremowym odcieniu, ozdobiona matowym metalicznym dekorem roślinnym w beżowej tonacji. Brzegi naczyń zostały wykończone ręcznie malowaną linią platyny, która dodaje tej kolekcji niezwykłej elegancji.
Zastawę można bezpiecznie myć w zmywarce.

Opis
Serwis zawiera:
  • 11 talerzy płytkich (średnica 27 cm)
  • 12 talerzy głębokich (średnica 23 cm)
  • 12 talerzy deserowych (średnica 21 cm)
  • 2 półmisy owalne (dł. 34 cm)
  • 2 salaterki (średnica 23 cm)
  • 1 sosjerka
  • waza z przykrywką
 

 

Bezpieczne pakowanie i transport

Zamawiając produkty Villa Italia możesz mieć pewność, że dołożymy wszelkich starań, aby dotarły do Ciebie w nienaruszonym stanie. Przed wysyłką dokładnie sprawdzamy każdy produkt, by upewnić się, że otrzymasz przedmioty wysokiej jakości.
Dobrze zabezpieczone produkty

W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.

Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.

Reklamacje

Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.

Prosimy o zgłoszenie reklamacji  w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.