tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Filiżanka porcelanowa do herbaty LINARA w komplecie ze spodkiem, z kolekcji Linara.
Porcelanowa Filiżanka do herbaty LINARA z kolekcji VILLA ITALIA zachwyca delikatnym kolorem mlecznej bieli. Jeżeli poszukujesz porcelany, która będzie pasowała do nowoczesnej aranżacji wnętrza, Filiżanka do herbaty lub kawy LINARA na pewno spełni Twoje oczekiwania. Smukła Filiżanka LINARA jest okrągła, a spodek w kształcie lekko zaokrąglonego kwadratu.Ta porcelana zdobiona jest delikatnym wzorem w formie warkocza, który oplata brzeg spodka i filiżanki. Przepiękna forma smukłych filiżanek w połączeniu z wygodnymi uszkami zachęcają do używania. Biała Filiżanka do herbaty LINARA świetnie łączy nowoczesną stylistykę z ponadczasową elegancją porcelany.
Filiżanka do herbaty lub kawy LINARA doskonale sprawdzi się podczas codziennego użytkowania, naczynia można myć w zmywarce. Przy doborze odpowiednich dodatków, dzięki tej porcelanie stworzysz elegancką zastawę stołową na wyjątkowe okazje
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.