tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Waga kuchenna elektroniczna szklana
Precyzyjna waga kuchenna przyda się podczas gotowania i pieczenia. Umożliwi dokładne odmierzanie poszczególnych składników posiłku. Produkt z pewnością przyda się w kuchni osoby dbającej o zdrowe odżywianie oraz będącej na diecie. Waga wykonana została z precyzją i dbałością o szczegóły, dzięki czemu z pewnością posłuży nam przez długi czas.
Artykuł wykonany został ze szła, które jest ponadczasowe i eleganckie. Doskonale pasuje do różnorodnych stylów wystroju.
Dokładność | 1,0 g | ||||||||
Szerokość całkowita | 15,0 cm | ||||||||
Zasilanie | 2 x CR2032 | ||||||||
Długość | 20,5 cm | ||||||||
Wysokość całkowita | 3,0 cm | ||||||||
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.